Tuesday 20 September 2011

TeRkEjUT

Hari ni 20/9/2011 telah brlaku satu kejadian yg aku ase amt mengejutkan aku jugak la....mcm mne la aku boleh  xtau yg hari ni ade latihan kebakaran kt upm...lau wt latihan siang2 xpe la jugak..ni subuh2...mane xnye, terkejut berok aku dibuantnye dengan bunyi loceng gilernye....terus terjage tdo aku...aku bukak pin2 tgok gelap gelita n dak2 yg lain sume cemas kuar bilik..n aku pun ape lagi xsempt2 pk ape dh...yg aku sempat,ambik towel untuk tutup kepale aku n enset aku..lagi yg mengejutkan aku dengn bunyi letupan yg kuat..giler ah...memg takot ah aku mase 2...aku betl2 ingtkan ade btol2 kebakarn...bengog x bengong...aku trus lari g bkumpul kt klinik satelit...hahaha..yg lawaknye...kawan aku sorg ni (bella) empat lagi telepon aku tnye akuade kt mane...risau jugak die ktaku ni..yela..takot hangus jer terbakar dalm bilik...haaha..padahal aku dh lari dulu g kuar..memg xsempat wt ape2 mase 2...aku tgok dak2 pompuan yg lain ade yg xsempat nk tudung kepale pun...memgx leh nk salhkan diorg coz ni sme xdirancang n memg waktu tuw sume kelam kabut,thats y dorg trus jer kuar berlari g berkumpul...n last2 baru aku tauni sume adelah latihan semate2....wt cuak jer....tp ade pentingnye jugak dorg wt cmni...tuk persediaan akn dag..mane la tau betol2 ade terjadi kebakaran ker an.....hhmmm..

No comments:

Post a Comment