Tuesday, 20 September 2011

Time GiLEr2!!


ni La KemBAr YanG xBPe nK kEMbar..haahah.. 
19/9/2011...aku nk citer kt korg nihape yg aku dh wt pade hari 2..haha..memg mase 2 aku xde keja nk wt..ade ker pegi bilik org (mardiah) n pas2 pegi menggayekan tudug2 die..hahah..bukn aku jer yg giler2 mase2..ade lagi yg giler darpd aku.korg Nk tau sape??ha....kalau korg nk tau ni la orgnye.....hahaha..siti asmidar@peah..nk dekat sejam jugak la aku ngn die kt bilik Si mardiah g menggayekan tudung mardiah yg cantek2...haha..lau setakat menggayekan tudung jer xpela jugak..leh la tahan..ni yg xtahan..midar g ambik kamera olympus die ape agi..trus ambik gmbr r....(SYOK SENDIRI).haha..lau org nk tau aku ngn peah nimemg hantu bgmbar....pantang ade kamera ckit mule r gelabah...nk dok depan kamera...wakwkakwa...sebenrnye kitorg gaye2 kan tudung ni bukn ape..nk latih untuk g dinner kos nt...hahaahhaahhha...(kantoi),..kitorg ni memg cmni..sejak azali lagi...huhuh...sajer ngade2 lebih...ape2 pun aku ucap kantrima kasih lah kt mardiah sebab bg kitorg menggayekan tudung2 die n jadi model2 yg xberbayar...hahah..lawak jer...next time kitorg akn dtag lagi kt butik koeh mardiah....hehehe..:)

2 comments:

  1. kt atas 2 la gmbr aku ngn si aspeah mase g bilik mardiah nk gayekan tudung....hhaha..time xde keja cm2 la kami..

    ReplyDelete
  2. x beragak bai...ktuk aku erk..ibgt ko CANTIK ker???ha..kotgk muke aku skrang...ko tgok2..aku nak ckp pe kat ko...

    ReplyDelete